Кафедра інтелектуальної цифрової економіки (ІЦЕ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра інтелектуальної цифрової економіки (ІЦЕ) за Автор "Dybach, I."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз чинників інтенсифікації трудової діяльності науко-педагогічного персоналу закладу вищої освіти(2020) Дибач, І. Л.; Dybach, I.В статті виконано аналіз чинників ефективності діяльності науко-педагогічних працівників на основі розробленого та виконаного автором анкетування. З’ясовано, що головними мотиваційними аспектами успішного виконання своїх обов’язків для працівників освіти є види робіт, які складають зміст праці, рівень володіння і використання комп’ютерної техніки, стабільність робочого місця та рівень розумової активності.Документ Когнітивні ознаки процесу управління якістю освітніх послуг закладам вищої освіти(2019) Дибач, І. Л.; Dybach, I.Трансформації в освітянській сфері висувають нові вимоги до якості освітніх послуг, що надаються вітчизняними закладами вищої освіти. Неоднозначність у тлумаченні природи управління якістю освітніх послуг обумовило мету роботи – розробка когнітивних ознак процесу управління якістю послуг у сфері вітчизняної вищої освіти, що дозволить опрацювати процеси менеджменту якості вищої освіти. При проведенні дослідження викор истано системний та ситуаційний підхід, а також когнітивні, концептуальні, евристичні методи, методи аналізу та синтезу. Об’єктом дослідження виступають процеси управління якістю освітніх послуг вітчизняних закладів вищої освіти, предметом дослідження є сутність, зміст та когнітивні особливості процесу управління якість освітніх послуг. В статті з’ясовано, що відповідно до міжнародних та національних стандартів формування та удосконалення якості освітніх послуг ЗВО відбувається за рахунок трьох основних підсистем: внутрішнього забезпечення якості, зовнішнього забезпечення якості та забезпечення незалежної діяльності Національного агентства з забезпечення якості вищої освіти та незалежних установ оцінювання. Встановлено, що першочерговою задачею аналіз у якості вищої освіти є виявлення чинників, які впливають на рівень розвитку людського, соціального й інтелектуального капіталу, що формується за допомогою інститутів вищої освіти. В роботі систематизовано основні напрями, методологічні і методичні підходи до аналіз у складних об’єктів, які передбачають наявність різних типів інформаційно-статистичних та аналітичних баз даних і метаданих щодо основних індикаторів якості вищої освіти. Визначено три типи класифікацій у ґрунтовному аналізі якості освітніх послуг: основні сфери реалізації освітніх послуг з урахуванням середовища існування соціуму; основні стейкхолдери, які зацікавлені у реалізації певних цілей закладів вищої освіти; основні види діяльності організації, які забезпечують реалізацію її ключових цілей і функцій. Сформульовано об’єкти аналізу якості освітніх послуг закладів вищої освіти на ринку праці: задоволеність споживачів; якість інституційного середовища; результативність діяльності; якість постачальників.Документ Макроекономічний аналіз трудового потенціалу вітчизняних закладів вищої освіти(2018) Дибач, І. Л.; Dybach, I.В статті розглянуто макроекономічні основи трудового потенціалу вищої освіти. Визначено, що демографічна ситуація в Україні має поступову тенденцію до погіршення. Досліджено науковий потенціал закладів вищої освіти та доведено, що ситуація у підготовці кадрів вищої кваліфікації є неоднозначною: значне скорочення аспірантів та повільне збільшення чисельності докторантів. Від’ємною є тенденція щодо кількості доцентів та професорів у закладах вищої освіти. З’ясовано, що в останнє десятиріччя відбувається скорочення фінансування вищої освіти, що негативним чином впливає на формування трудового потенціалу вищої освіти. За результатами аналізу сформульовано низку завдань щодо покращення трудового потенціалу закладів вищої освіти.Документ Посилення конкурентоспроможності корпоративно-підприємницького закладу вищої освіти: стратегічний підхід(2019) Дибач, І. Л.; Dybach, I.В статті запропоновано та обґрунтовано структурно-логічну модель підвищення конкурентоспроможності корпоративно-підприємницького закладу вищої освіти, яка дозволяє враховувати і реагувати на зміни у макро- та мезосередовищі, оцінювати мікросередовище ЗВО, забезпечуючи високий рівень його адаптивності до динамічних умов ринку освітніх послуг та ринку праці. Проведено PEST-аналіз діяльності вітчизняних закладів вищої освіти. Опрацьовано одиничні індекси конкурентоспроможності ЗВО. Запропоновано набір стратегій та стратегічних ініціатив, спрямованих на становлення конкурентоспроможних корпоративно-підприємницьких ЗВО.Документ Регіональний аналіз показників розвитку закладів вищої освіти(2019) Дибач, І. Л.; Dybach, I.В статті розглянуто рейтингову систему оцінювання закладів вищої освіти. Проведено порівняльний аналіз ознак регіонального розвитку закладів вищої освіти. Вивчено передумови використання кластерного аналізу з метою вивчення рівня соціально-економічного розвитку закладів вищої освіти. Опрацьовано методи проведення кластерного аналізу з огляду на особливості функціонування освітніх установ. Виконано кластерний аналіз за основними факторами, що мають навантаження на розвиток закладів вищої освіти, за результатами якого виділено два кластери.