073 "Менеджмент"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 "Менеджмент" за Ключові слова "branding"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Удосконалення маркетингової стратегії бренду фармацевтичного підприємства(2020) Верлатова, Н. О.; Verlatova, N. O.; Тубальцева Н. П.Магістерська робота на здобуття ступені магістра менеджменту за спеціальністю – Управління закладами охорони здоров’я, Національній університету кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаїв, 2020. На основі використання теоретичного і практичного матеріалу визначенно сутність принципів формування структури бренду фармацевтичного підприємства. Освітлено аспекти управління стратегією бренду фармацевтичного підприємства в сучасних умовах. Розкрито проблеми та перспективи розвитку стратегічного планування в маркетинговій діяльності фармацевтичних підприємств України. Виявлено основні актуальні принципи формування маркетингової стратегії бренду фармацевтичного підприємства. Визначено характер бренду фармацевтичної компанії «Фармак». Узагальнення результатів SWOT-аналізу дозволило визначити основні напрями досягнення підприємствами фармацевтичної галузі поставлених цілей подальшого конкурентного розвитку: удосконалення маркетингової діяльності, суть якої у взаємовигідному співробітництві залучених сторін; створення нових та покращення існуючих взаємовідносин із організаціями регіону (бізнес- організаціями, громадськими організаціями, закладами освіти тощо); посилення взаємодії з місцевим співтовариством і місцевою владою. Розроблено програму маркетингової стратегії підвищення ефективності брендингу фармацевтичної компанії «Фармак», що включає: пряме стимулювання продажів: додаткові місця на полицях в аптеках, робота продавців-консультантів; проведення цінових акцій у торгових точках; робота з персоналом торгових точок: проведення лекцій.