Кафедра суспільних наук (СН)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра суспільних наук (СН) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 33
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Business Reader(2017) Бойко Любов МихайлівнаМетодичні вказівки складені згідно з програмою дисципліни "Ділова іноземна мова". Подано автентичні тексти з економіки, маркетингу, зовнішньоекономічної діяльності які можуть бути використані як для самостійної роботи студентів, так і для аудиторної роботи з викладачем. Призначено для студентів п’ятого курсу денної форми навчання, що навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за спеціальністю 051 "Економіка" та 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність".Документ Challenges in teaching English for specific purposes(2021) Boiko, L. M.; Бойко, Л. М.The article highlights the challenges in teaching foreign languages for specific purposes. It discusses different innovative technologies used by the English teachers in order to motivate students and involve them into the learning process.Документ Communicative socialization of students(2021) Vatulya Yuriy; Smilichenko IaninaДокумент Development of communicative competencies in applicants of technical institutions of higher education(2021) Smilichenko Ianina; Smirnova IrynaДокумент Glass microspheres thermo-deformation sintering processes in the technologies of obtaining materials for underwater technical equipment(2023) Kazymyrenko Yuliia; Solomoniuk Natalya; Drozd OxanaДокумент Peculiarities of using the case management method in the communication field(2021) Vatulia, Yuriy; Smilichenko, Yanina; Smirnova, IrynaУ статті розглядається Сase management як метод управління індивідуальною справою. Крім того, це форма підтримки для людей з багатьма проблемами, в тому числі для людей з обмеженими можливостями, щоб вони могли організувати своє життя завдяки комунікації та співпраці багатьох установДокумент Socio-psychological problems of modern youth and ways of their solution(2021) Drozd, Oksana; Turkova, Liliia; Smilichenko, YaninaУ статті вивчається молодь як соціально-демографічна група, що переживає період становлення соціальної зрілості, адаптації до світу дорослих і майбутні зміни. Молодь має рухливі межі свого віку, вони залежать від соціально-економічного розвитку суспільства, рівня культури, умов життя.Документ Socio-psychological problems of modern youth and ways of their solution(2021) Drozd, Oksana; Turkova, Liliia; Smilichenko, IaninaДокумент System and analytical research of the development of transport and technological systems of railway ferries(2020) Drozd O., Kazymyrenko Y., Yeholnikov O., Morozova H.Об’єктом дослідження є процеси розвитку транспортно-технологічних систем залізничних поромів як складних технічних систем. В ході дослідження використано системний підхід до вирішення науково-технічної проблеми підвищення ефективності технічного обслуговування залізнично-поромних сполучень, для чого застосовано графічний метод аналізу формування причинно-наслідкових зав’язків з побудовою діаграми Ісікави. За найбільш інформаційний критерій обрано резерв прискорення оборотів вагонів на залізничних поромах – якісну характеристику ефективного використання вагонного парку, яка безпосередньо залежить від скорочення простоїв вагонів у припортовій зоні, що є перспективним. Результати досліджень надають багатопланову картину, яка показує можливість скорочення часу знаходження судна у порту за рахунок підвищення технічного рівня організаційних робіт з рухливим складом на під’їзних шляхах і їх завантаженням на пором. А також виявляє вплив стану матеріально-технічної бази обслуговування рухомого складу та бази порту для завантаження поромів, сумісності дій роботи диспетчерських служб та необхідності відповідної інформаційної підтримки. Проте розвиток цих напрямів не можливий без забезпечення умов надійності засобів залізничної автоматики, автоматизації та телемеханіки, а також підвищення кваліфікації кадрів з їх обслуговування. Сумісність дій роботи диспетчерських служб реалізується через застосування гнучких форм організації вантажопотоків зі складанням оптимального каргоплану завантаження залізничного порому. Впровадження інформаційного забезпечення повинно враховувати синхронізацію дій інформаційних систем залізниці та порту, а також взаємозв’язок засобів автоматики з роботою поромної переправи, постійно оновлюватись за рахунок нових програмних продуктів. На підставі проведеного аналізу складено програму заходів щодо розвитку транспортно-технологічних систем залізничних поромів. Одержані результати спрямовано на підвищення оперативності, обґрунтованості та ефективності управлінських робіт з експлуатації засобів транспорту та можуть бути використані при виконанні дослідницьких робіт інших об’єктів залізнично-водного сполучення, зокрема припортових залізниць.Документ Teaching English: the effectiveness of remote online learning(2021) Boiko L. M.; Бойко Любов МихайлівнаВ теперішній період пандемії перед викладачами гостро постала проблема дистанційного навчання. В період локдауну наш університет був змушений замінити традиційне навчання в аудиторії на дистанційне. Особлива увага у статті приділяється перевагам і недолікам викладання англійської мови онлайн.Документ The usage of information and communication technologies at the current stage of activity economic entities(2021) Vatulya Yuriy; Smilichenko IaninaДокумент До питання про міжкультурну комунікацію у вищому навчальному закладі(2023) Ватуля Ю. О.; Смірнова І. М.У представленому матеріалі робиться спроба з'ясування сутності комунікативної освіти на сучасному етапі, формування досвіду навчально-пізнавальної орієнтації та міжкультурної комунікації студентів. Разом з тим приділяється увага і необхідності формування комунікативної компетентності у професійній діяльності педагогів. Підкреслюється необхідність подальших досліджень в галузі деяких аспектів міжкультурних комунікацій.Документ Експертиза відходів руйнації на основі ознак структурної деградації матеріалів та перспективи рециклінгу(2023) Дрозд О. В.; Drozd O. V.Актуальність досліджень зумовлена необхідністю утилізації відходів руйнації через збройну агресію. Сучасна практика менеджменту відходів в умовах воєнних дій ґрунтується на моделях циркулярної економіки, де оновлення ресурсного потенціалу відбувається через переробку сировини та з повторним використанням у виробництві. Аналіз ситуації показав неспроможність використання теоретичнометодичних засад довоєнного періоду та необхідність пошуку нових технологічних рішень, які враховують особливості хімічного складу, структури, зносу матеріалів. Мета роботи полягає у розробці методологічного підходу до експертизи відходів руйнації, який ґрунтується на критеріях структурної деградації матеріалів та покладений в основу розробки організаційних заходів щодо їх рециклінгу. При постановці досліджень застосовано ситуаційний підхід з методологією експертного експерименту. Розроблено методику з алгоритмом реалізації, який містить виокремлення зі всього різноманіття матеріалів еталонних зразків і зразків-свідків; експериментальні дослідження та аналітичний опис їх макро- і мікроструктури; формулювання головних ідентифікаційних ознак деградації структури у порівнянні з еталонними зразками; експериментальні випробування на зразках-свідках з визначенням кількісного і якісного характеру пошкодження; складання калібрувальної шкали для кожного виду зразку матеріалу з вибірки. Методика апробована на зразках-свідках автомобільних сплавів, листового віконного скла та полімерного шиферу, які зазнавали нагрівання у окисному середовищі та занурення у воду. Запропонована методика експертного експерименту на відміну від існуючих дасть змогу лише за структурними ознаками визначитись зі ступенем руйнування матеріалу та зробити висновки щодо доцільності його подальшої переробки на сировину або на іншу продукцію. Наукові результати сформульовані у вигляді моделі задачі рециклінгу відходів руйнації з розробкою організаційних заходів, що являє собою підґрунтя для створення стартапів з впровадження беззалишкових технологій.Документ Експертні і технологічні задачі рециклінгу відходів руйнації(2024) Дрозд О. В.; Андрєєва Н. Б.; Карпасюк О. О.Документ Задачі рециклінгу і критерії експертизи відходів руйнації(2023) Дрозд О. В.; Drozd OksanaЗапропоновано методологічний підхід допереробки відходів руйнації на сировину або іншу продукцію. Процес рециклінгу розглядається як складна технічна система з аналізом пошкоджень матеріалів та розробкою технологічних заходів, що являє собою підґрунтя для створення стартапів з впровадження беззалишкових технологій на підприємствах Херсонської і Миколаївської областей.Документ Конструкторські та технологічні передумови модернізації плавучих споруд для збирання небезпечних предметів з річкових акваторій(2022) Казимиренко, Ю. О.; Дрозд О. В.; Савочкіна В. В.; Морозова, Г. С.; Kazymyrenko Yuliia; Drozd Oksana; Savochkina Vira; Morozova, Hanna S.В роботі проаналізовано та визначено конструкторські і технологічні передумови для модернізації позасуднових плавучих споруд, які призначені для збирання небезпечних предметів з річкових акваторій. Для досліджень застосовано системний підхід, за прототип обрано конструкторську модель баків для зберігання радіоактивних відходів на плавучих спорудах. Запропоновано використання нових композиційних матеріалів і покриттів.Документ Методичні вказівки для контрольних робіт з дисципліни «Ділова українська мова»(2021) Сміліченко, Яніна БроніславівнаПризначено для проведення поточного та підсумкового контролю знань здобувачів вищої освіти з ділової української мови. Обов’язковими є контрольні питання для перевірки теоретичних знань з дисципліни, завдання для вироблення та перевірки навичок, а також тестові завдання. Контрольні завдання дають можливість перевірити й оцінити рівень засвоєння здобувачами теоретичного та практичного матеріалу, сформованість навичок володіння лексичним і граматичним матеріалом при складанні ділових паперів різного характеру, систематизувати знання норм сучасної української літературної мови, удосконалити знання, вміння та навички щодо оформлення наукових текстів і ділових паперів, підвищити рівень культури мовлення за допомогою запропонованих тестів, перевірити знання здобувачів з тем, передбачених навчальною програмою.Документ Методичні вказівки для проведення поточного модульного контролю знань з дисципліни "Психологія та педагогіка"(2017) Дрозд Оксана Володимирівна; Туркова Лілія Іванівна; Нікітіна Людмила АнатоліївнаНаведено загальні положення щодо організації модульної контрольної роботи студентів з дисципліни "Психологія та педагогіка", тематику рефератів для студентів денного відділення; тематику модульних контрольних робіт для студентів заочної форми навчання, а також вказівки до їх підготовки та оформлення. Наведено перелік базової і допоміжної літератури та критерії оцінювання знань студентів. Призначено для студентів усіх форм та видів навчання.Документ Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни "Основи психології"(2017) Дрозд Оксана Володимирівна; Туркова Лілія Іванівна; Смірнова Ірина МиколаївнаНаведено загальні положення щодо організації практичної роботи з дисципліни "Основи психології", тематику практичних занять для студентів денного та заочного відділення, вказівки до підготовки та оформлення, перелік базової і допоміжної літератури, а також тести для модульного контролю та критерії оцінювання студентів. Призначено для студентів усіх форм навчання.Документ Методичні вказівки для проведення тестового контролю з дисципліни "Українська мова за професійним спрямуванням"(2017) Сміліченко, Яніна БроніславівнаНаведено у методичних вказівках відомості щодо проведення тестового контролю відповідно до чинної програми. Запропоновані тестові завдання, різноманітні за формою виконання (з вибором правильної відповіді, на увідповіднення й упослідовнення), передбачають виявити рівень не лише розуміння навчального матеріалу, а й уміння аналізувати, синтезувати й застосовувати його. Тести призначені для проведення поточного і підсумкового контролю знань,умінь і навичок студентів денної та заочної форм навчання, що навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр.